certyfikat SSL
Certyfikat SSL – Czy warto ?
8 listopada 2017
Optymalizacja strony www
Jak przyspieszyć stronę internetową i dlaczego to takie ważne?
31 stycznia 2018
Pokaż wszystkie
Blog na stronie firmowej
  1. Blogna stronie firmowej

    mi i chce mu faktycznie pomóc w doborze oferty, a nie tylko na nim zarobić.

Coraz częściej na stronach internetowych znanych firm pojawia się zakładka „Blog”. Dziś wytłumaczę ci, dlaczego warto pisać artykuły na własną stronę internetową.

  1. Po pierwsze – każdy Klient lubi być dopieszczany najświeższymi informacjami na temat firmy, z której usług czy produktów ma skorzystać. Jeśli najnowsza treść na stronie datowana jest na niezbyt odległy okres, Klient ma poczucie, że firma jest aktywna, przez co dba o swoich odbiorców i jest na bieżąco z aktualnymi trendami.
  2. Pisząc artykuły związane ze swoją stroną możesz rozwinąć w ten sposób treści, które nie zmieściły się na stronie głównej, tj. możesz znacznie bardziej szczegółowo omówić przeróżne parametry oferty, skupić się na doradztwie przy danym produkcie i opowiedzieć o swoich własnych, prywatnych upodobaniach. Efekt? Klient poczuje, że ma do czynienia z osobą, która realnie interesuje się jego potrzeba

  3. Blog firmowy jest również wspaniałą reklamą dla firmy. Świeży content w postaci bloga na zachodzie już przerósł znaczeniem content z social mediów, w Polsce ten trend dopiero się zaczyna rozwijać. Dlatego zacznij pisać już dziś, aby uczestniczyć aktywnie w tworzeniu nowych trendów, na światowym poziomie.
  4. Kolejną, niezwykle ważną rolą bloga na Twojej witrynie jest podnoszenie Twojej pozycji w wyszukiwarce. Google bardzo lubi świeżą treść, a im jej więcej, tym szybciej Twoja pozycja jest coraz wyższa. W treściach, które piszesz na blogu zamieszczasz przecież mnóstwo słów i fraz kluczowych, które ludzie wpisują w wyszukiwarce, aby znaleźć firmy takie, jak Twoja. Pisząc bloga pomożesz potencjalnym Klientom trafić do Ciebie.
  5. Spójrz dookoła. Spójrz na strony konkurencji. Część nie ma ich wcale. Część ma strony sprzed 10 lat, brzydkie, nieczytelne. A Ty? Wyróżnij się, postaw na nowoczesne podejście do Klienta, zaprzyjaźnij się z nim, bądź dla niego dostępny, a zobaczysz, jak to zaowocuje w postaci zwiększenia zainteresowania Twoją ofertą. Nikt nie lubi czuć się zdominowany przez firmę, z której oferty miałby skorzystać – napisz dla niego o tym w blogu, postaw się na równi z odbiorcą. Przecież chcesz, aby od samego początku poczuł się dobrze w kontakcie z Twoją firmą. A jeśli w treści bloga będziesz odpowiadał na pytania Klientów i rozwiewał ich wątpliwości, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że link do Twojej strony będzie przekazywany dalej, a c
  6. hyba zgodzisz się ze mną, że Klient z polecenia to niemal stuprocentowa gwarancja sprzedaży, prawda?

A teraz ponownie zatrzymaj się na chwilę i rozejrzyj wśród konkurencji. Ktoś już pisze bloga? Nie? Jesteś pierwszy? Z punktu widzenia Klienta, to właśnie Ty jesteś ekspertem w swojej branży, brawo! Jeśli sam nie potrafisz stworzyć interesujących treści, nie martw się tym. Możesz zlecić to naszym specjalistom, którzy zrobią to za Ciebie. Poświęć kilka minut na kontakt z nami, aby zwiększyć  pozycję Twojej  firmy na tle konkurencji.

Sprawdź naszą ofertę tworzenia stron internetowych

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *